Catcher in the rye

licensetocannibalize:

i just want to cuddle my dogs sigh

that-fucking-lame-dude:

Game of Thrones cast photos out of character.

I love these photos so much

superwholocked-in-albion:

jeankd:

thegoddamazon:

The most important line in the whole damn song. MESSAGE.

The only historically accurate line in the whole film. 

excuse u

superwholocked-in-albion:

jeankd:

thegoddamazon:

The most important line in the whole damn song. MESSAGE.

The only historically accurate line in the whole film. 

excuse u

sapphic-enigma:

that’s what i call character growth

pocosun:

nitemarephantom:

#omg their reactions tho i mean krum is like fuck yeah and fleur is all yeah bitches who else but me!?! and then there’s cedric who’s like well duh i’m pretty and then harry is like fuck why is it always me

#fuck #just one year #can I just have one year of peace

Harry Potter and the Sorcerer’s No

Harry Potter and the Chamber of Go Away

Harry Potter and the Prisoner of Fuck Off

Harry Potter and the Goblet of One Fucking Year

Harry Potter and the Order of the What the Hell

Harry Potter and the Half-Blood Shit

Harry Potter and the Deathly Damn It

Are you Ambasador G’Kar?

carrot931:

LOL

belinsky:

#the most important shot ever filmed in modern cinema

deducinglokisllamas:

I’M NOT CRYING, I JUST HAVE LOTS OF DEAD CHARACTERS IN MY EYE

The world is beautiful.

doctaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:

actual dialogue 

willwombat1805:

caluummhood:

HOLY SHIT, IT WAS THE ORIGINAL ONE

MAKE A WISH

ITS BACK MAN

I SPENT FIVE MINUTES SCROWLING DOWN THIS

i was not upset.